martedì 7 luglio 2009

4 pàeva veel!!!



uskumatu , aga tòsi nii natukene veel vaja oodata, eile olin megatubli, vòtsin end siis kokku ja koristasin lòpuks kòik varasema segaduse, kolikamber on korras, kapid ka ja muidugi kòik muu sai ka korda tehtud, peale selle oli yleeile òhtul torm, ja siis likvideerisin selle tekitatud sodi, terve ròdu oli liiva tàis ja màrg ja sodine ning aknad olid kòik liivased, juu see vihm mis taevast alla tuli, siis ikka nii must oli, et minu puhtad aknad ilusti àra sodis.Aga ma vòin neid aknaid pesta, poiss plàtserdab oma ilaste nàppudega akna seestpoolt ilusti yle, et emmel oleks ikka pòhjust koristada ja liiga igav ei hakkaks.Eile hakkas Thomas siis tugede najal ka ilusti samme tegema, liigub ikka 1m korraga aga pàris hàsti tuleb juba, eile oli siis 6.juuli.Kàputab nii kiiresti, et kardan vahest et lendab ninali, selline turbo on peal , et lausa jubeeee.


Pyhapàeval kàisime meie siis jalutamas ja plaan oli minna parki pàikest vòtma, tegelikult pidi pyhapàeval ju vihma sadama ja selle pàrast me siis ei làinud vàlibasseini aga vaat kus ime ei sadanudki ja pàike lòòskas taevas, poiss magas oma une àra ja siis kell 16 mòtlesime, et làhme, panin mina siis poisile kòik asjad kotti ja olime juba kohal, hakkasin siis talle piimasegu tegema, ja oh mind lolli, olin pulbri maha unustanud, ja olin vàga kuri enda peale ja siis oli kaasas yks pyree, ok sòòme siis seda ja hakkan lusikat otsima, aga tere talv , ka selle olin koju unustanud, màletan selgesti, et keerasin ta veel salvràtiku sisse.Kaua me siis seal pargis olime, 10 min, sest poisil oli sòògiaeg ja vaesekene, jòi niikaua vaid vett kuni koju jòudsime. Kodus kaanis endale 200 ml piima sisse ja asi vask ning hiljem làksime turule, meil siin maja alla oli tànavaturg.Aga mai saa aru, kus mu vana pea oli, kui ma kotti kokku panin, ja lusika, mida arvasin kindla peale kotis olevat oli hoopis prygikasti visanud, nuh kuna ma loll korraarmastaja, nàgin salvràtikut vedelemas kapi peal, siis ennem àraminekut vaja ju korda panna------------nu NII LOLL ANNAB OLLA :)


1 commento:

  1. Hi hii, piilun ka su blogisse. Sain naerda su postitust lugedes ;DD Nii kaovad ka minu noad ja lusikad. Sünnipäevadel lusikad salvrättidega prügikasti ja kui puuvilja koorin, siis viskan koortega ka noa ära. just jäin ilma oma lemmiknoast ;P

    RispondiElimina